12 Ocak 2011 Çarşamba

Dustin ve Zack'ın Maceraları:Bölüm1: Pokémon! Seni Seçtim!

Saat yaklaşık 19.00 idi.Ilık bir sıcaklık ve hoş bir ilkbahar idi.Hava kararmaya başlamıştı ve genç Dustin eve gelmişti.Ancak bu onun için önemliydi.Uzun bir yolculuğa çıkacaktı ve dışarıdan eve bu şekilde gelişi belki de son olmuştu.Kendisi 10 yaşında,sarışın,mavi gözlü,zayıf ancak saldırgan bir yapıya sahip idi.Elbisesi mavi bir şapka,kırmızı bir ceket,içinde mavi bir t-shirt ve spor bir kot pantolon idi.Yeşil renkli çantasını yanından ayırmazdı.
Annesi onu çağırmıştı;

-Haydi yemeğe Dustin!
-Geliyorum anne !

Yemeğe gitti.Evlerinde 4 kollu yeşil renkli değişik bir yaratık vardı.Dustin seslendi;
-Nasılsın Machamp ? Eski dostum.
-Machaampp...


Bu bir Pokémondu.Onun yarın çıkacağı macera ise Pokémon macerası idi.3 çeşit başlangıç Pokémonu seçme hakkı vardı.Bunlar Bulbasaur,Squirtle ve Charmander idi.Bütün gün hangisini seçeceğini düşündü.En sonunda uyumaya karar verdi.Yatağa girdi ve derin bir uykuya daldı.Ancak birşeyi unutmuştu.Saatini kurmamıştı.

Sabah kalktı.Ancak saatine baktığında acı gerçeği gördü.Pijamaları ile yataktan fırlayıp Profesör Oak’ın laboratuvarına gitmişti.Bu profesör başlangıç Pokémonlarını dağıtan kişiydi.Orada arkadaşı Zack'ı gördü.Zack onun için çok şey ifade ediyordu.Masada birkaç Pokémon topu vardı.Pokémonlar bu toplarda muhafaza edilir ve ihtiyaç olduğunda dışarı çıkarılırdı.Dustin hemen koştu ve Profesör Oak Pokémonumu almak istiyorum dedi.Zack'a sen hangi Pokémon'u aldın diye sordu.Zack ise ''Bütün Pokémonlar alınmıştı.O yüzden burada ne yapacağımı düşünüyorum dostum” dedi.Ne yapacağız biz? diye ekledi Dustin.Profesör korkma Dustin senin böyle bir şeyle karşılaşacağını tahmin etmiştim.Ve senin için farklı bir Pokémon saklıyordum dedi.Profesör Dustin'e Pokémon Topu'nu verdi.

Dustin Pokémon Topu'nun içinden çıkacak Pokémonu son derece merak ediyordu.Hemen topu fırlattı.İçinden bir Rhyhorn çıktı.



Zack da Dustin gibi 10 yaşında siyah saçlı,kahverengi gözlü bir çocuktu.Üstünde siyah bir t-shirt,ve onun üzerinde pokémon simgesine sahip olan bir yelek vardı.Fazla zayıf sayılmazdı.Biraz üşengeç bir çocuktu.
Arkadaşı adına sevinmişti.Sonunda o istediği Pokémona sahip olmuştu.Peki ya kendisi ne olacaktı?Profesöre endişe dolu gözlerle baktı;

-Ya benim Pokémonum ne olacak Profesör?
dedi.Profesör çaresizlik içinde:
-Üzgünüm Zack ama elimdeki bütün başlangıç ve diğer Pokémonları yeni eğitmenlere dağıttım.Senin için maalesef hiçbirşey yapamam.
dedi.Zack sinirlenmişti.Zack’ın sinirlenmesi arkadaşı Dustin için sıradışı bir olay değildi.Dustin:
-Hey üzülme dostum.Sana en yakın yerden Pokémon bulmaya çalışırız
dedi.Bu Zack için rahatlatıcı bir konuşma değildi.Kendi Pokémonunu kendisi yakalamak istiyordu.Bu sırada gözü laboratuvardaki eski bir dolabın rafındaki kitapların kenarından gözüken Pokétopuna çarptı.Sevinçten gözleri parladı.
-Profesör Oak; işte bir Pokétopu!!!Ne olur bana boş olduğunu söylemeyin!
dedi.Profesör Oak:
-Boş bir Pokétopu değil ama içindeki Pokémon küçükken benim hayatımı tehlikeye atmıştı.Onu almanı tavsiye etmem.Zaten onu serbest bırakacaktım.
dedi.Bu Zack için önemli değildi.Umursamıyordu bile.Profesöre topu gerçekten çok istediğini söyleyince profesör Pokétopunu vermekten başka bir şey yapamadı.Zack heyecanla Pokétopunu ellerine aldı ve içindeki Pokémonu merak etti.Bu bir Poliwag idi.Etrafa korku dolu gözlerle bakıyordu.

Dustin’le birlikte Profesöre teşekkür etmişlerdi.Tam giderken Profesör:

-Durun çocuklar!Sizlere gitmeden bir şey daha vermek istiyorum
dedi.Birlikte laboratuvarın kapısından içeri tekrar girdiler ve Profesör onlara masanın üstündeki garip kırmızı kitap şeklinde teknolojik bir alet gösterdi.Dustin:
-Bunlar da ne Profesör?
dedi.Profesör açıkladı:
-Bunlar Pokédex.Yapılan en son teknloji Pokémon ansiklopedisi.Bunlar karşılaştığınız Pokémonların verilerini otomatik olarak kaydeder.
dedi.İki arkadaş ceketlerinin ceplerini Pokédexleri koydular ve Profesöre teşekkür edip çıktılar.
Dex'i nasıl kullanacaklarını merak ediyorlardı.Zack Poliwag'ını,Dustin ise Rhyhorn'unu çıkardı.Poliwag ile Rhyhorn'u birbirlerine tanıştırdılar.Zack Pokédex'ine Poliwag'ı gösterdi.



Dustin ise Dex'ine Rhyhorn'unu gösterdi.


O sırada gökte bütün haşmetiyle süzülen bir Pokémon gördüler.Bu da ne dedi Dustin.Dex'ini uzattı.Dex bu Pokémonu tanımlayamamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder